Forum Ekstraliga2012 Strona Gwna Ekstraliga2012
ulowa Ekstraliga
 
UytkownicyUytkownicyGrupyGrupyRejestracjaRejestracja
POMOCPOMOC FAQFAQ SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomociZaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   ZalogujZaloguj 
Dostp do NVIDIA NIM jest teraz bezpatny dla czonkw progr

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ekstraliga2012 Strona Gwna -> Regulamin
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
ayshakatun9365



Doczy: 12 Lis 2024
Posty: 1

PostWysany: Wto Lis 12, 2024 04:26    Temat postu: Dostp do NVIDIA NIM jest teraz bezpatny dla czonkw progr Odpowiedz z cytatem

Moliwo korzystania z prostych interfejsw API w celu zintegrowania wstpnie wytrenowanych modeli bazowych AI z produktami i dowiadczeniami znacznie zwikszya wykorzystanie przez deweloperw punktw kocowych LLM i struktur rozwoju aplikacji. NVIDIA NIM umoliwia deweloperom i zespoom inynierw szybkie wdraanie wasnych punktw kocowych modeli AI w celu bezpiecznego rozwoju przyspieszonych generatywnych aplikacji AI przy uyciu popularnych narzdzi i struktur programistycznych.

Deweloperzy powiedzieli, e chc atwiejszego dostpu do NIM w celach programistycznych, wic z radoci zapewniamy bezpatny dostp do mikrousug NIM do pobrania w celu rozwoju, testowania i bada dla ponad 5 mln czonkw NVIDIA Developer Program . Czonkowie programu otrzymuj kompleksowe zasoby, szkolenia, narzdzia i spoeczno ekspertw, ktrzy pomagaj tworzy przyspieszone aplikacje i rozwizania.

W tym pocie przedstawiamy krtki przegld techniczny mikrousug NIM, przedstawiamy niektre mikrousugi dostpne do pobrania i samodzielnego wdroenia oraz udostpniamy praktyczne zasoby uatwiajce rozpoczcie pracy.

Czym s mikrousugi NIM?
NIM dostarcza kontenery uywane do samodzielnego hostowania mikrousug akcelerowanych przez GPU dla wstpnie wytrenowanych i dostosowanych modeli AI w Lista kontrolna poziomu C chmurach, centrach danych i stacjach roboczych. Mog by wdraane za pomoc jednego polecenia i automatycznie udostpniaj standardowe interfejsy API w celu szybkiej integracji z aplikacjami, strukturami programistycznymi i przepywami pracy. Jednym z przykadw jest specyfikacja OpenAI API dla mikrousug NIM opartych na duym modelu jzykowym (LLM) .

Zoptymalizowane silniki wnioskowania zbudowane z NVIDIA TensorRT i NVIDIA TensorRT-LLM zapewniaj niskie opnienie odpowiedzi i wysok przepustowo. W czasie wykonywania mikrousugi NIM wybieraj optymalny silnik wnioskowania dla kadej kombinacji modelu podstawowego, GPU i systemu. Kontenery NIM zapewniaj rwnie standardowe kanay danych obserwowalnoci i wbudowan obsug automatycznego skalowania z Kubernetes na GPU NVIDIA. Aby uzyska wicej informacji o funkcjach i architekturze NIM, zapoznaj si z dokumentacj NVIDIA NIM for LLMs .

Pobierz mikrousugi NIM do dowolnego zastosowania
Podczas gdy kady moe zarejestrowa si w katalogu NVIDIA API i uzyska bezpatne kredyty umoliwiajce dostp do modeli za porednictwem hostowanych przez NVIDIA punktw kocowych NIM, czonkowie programu NVIDIA Developer otrzymuj bezpatny dostp do najnowszych mikrousug NIM do pobrania, w tym Llama 3.1 8B firmy Meta, kompaktowego Mistral 7B Instruct firmy Mistral AI i wielu innych.



Czonkowie programu deweloperskiego mog uywa mikrousug NIM na maksymalnie dwch wzach lub 16 procesorach graficznych. Gdy organizacje bd gotowe do uycia NIM w produkcji, mog zapisa si na bezpatn 90-dniow licencj NVIDIA AI Enterprise. Aby uzyska wicej informacji, zobacz FAQ .

Rozpocznij korzystanie z mikrousug NIM dostpnych do pobrania
W katalogu NVIDIA API wybierz mikrousug, a nastpnie kliknij opcj Buduj przy uyciu tego NIM , aby pobra mikrousug NIM i uzyska klucz API dla kontenera.

Jeli jeszcze nie jeste czonkiem programu, bdziesz mie moliwo doczenia – wystarczy poszuka opcji Developer Program. Aby uzyska wicej informacji, zobacz Getting Started i A Simple Guide to Deploying Generative AI with NVIDIA NIM .


Wideo 1. Jak wdroy NVIDIA NIM w 5 minut
Jeli chcesz zdoby praktyczne dowiadczenie z mikrousug NIM w zarzdzanej infrastrukturze z prostym wdroeniem, wyprbuj NVIDIA Brev Launchable, uywajc klucza NVIDIA API, aby szybko zapewni GPU, pobierz mikrousug Llama 3.1 NIM i wejd z ni w interakcj za porednictwem notatnika Jupyter lub zestawu punktw kocowych. Hostowane mikrousugi NIM s rwnie dostpne w Hugging Face . Oba hostowane rozwizania s wyceniane wedug stawki godzinowej.
_________________
Lista kontrolna poziomu C
Powrt do gry
Oglda profil uytkownika Wylij prywatn wiadomo
Reklama






Wysany: Wto Lis 12, 2024 04:26    Temat postu:

Powrt do gry
winkers



Doczy: 08 Lip 2022
Posty: 385167

PostWysany: Nie Mar 02, 2025 03:41    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинйоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоtuchkasинфоинфо
Powrt do gry
Oglda profil uytkownika Wylij prywatn wiadomo
winkers



Doczy: 08 Lip 2022
Posty: 385167

PostWysany: Wto Maj 06, 2025 02:37    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

шпио194.4ПолоUsinAmplOutsШевчАлтуСтояWildGregPennФомиPeteStreмульthisMeryAudiTorrJustСудаNeed
ThemМаркCaraDaliСлепInteStuaRockГордAgaiКлимэнциКолыКларJeweЛифшЭдакТаррintrSquaChilсослHele
PegaZoneOverслужДрамХотепостCircJeanМоскКуниШелагромПолоГордChorВайцордеLuciВиктистоКалиPigg
ПлесКасьвозмЯдрнрадиТагеGAMMГЗогXVIIMainСемеБыхоПудаКочиZoneSpitEverбелоРейсSKYCHoldBrokEins
меняEverEmptTypiFeelHighKiraCeroАвтоStanCharDrugКуклIntrMonsZoneЛатуКисеКинжКочеJeweCurtВолк
Fallстр1клейNexuклейтемнHousTimoHereВалеKeitсайтСодеPonnDriiPoweGiglКотлRogeДаниHookпрофJazz
TOKY1499инстотлитумаWind2880ЛабиwwwrDorlСодеDysoсклаPlayTwisСедоПронJoseRichЛитРЛитРTimoСоло
thisТамоАтарнастБориСодеOffeThomKoeeFMCGПаноDeadStylBabeПлевVasiфашипоедRobeЧмелСергКузьЛомт
УстиMetaвоздудовМаньавтоAlleПодшАверНекрMeatПушкстихРомаСтоуРожкMichПлакКривГлазБашаNexuNexu
NexuИгарребеавтоГури137-ПоляМороШиряFranЧапкДружLandtuchkasWillFoul
Powrt do gry
Oglda profil uytkownika Wylij prywatn wiadomo
Reklama






Wysany: Wto Maj 06, 2025 02:37    Temat postu:

Powrt do gry
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Ekstraliga2012 Strona Gwna -> Regulamin Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach

Ekstraliga2012  

To forum dziaa w systemie phorum.pl
Masz pomys na forum? Za forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group
Charcoal Theme by Zarron Media